piątek, 1 sierpnia 2014

Łazienka...


Łazienka to jedno z najtrudniejszych pomieszczeń, na które ja nie miałam zupełnie żadnego pomysłu.
Gdzieś tam w głowie rodził się zamysł aby łazienka była bez płytek z drewnem na podłodze, lecz wtedy bardzo ciężko było zaczerpnąć jakichkolwiek informacji jak takie pomieszczenie radzi Sobie z codziennością. Na domiar złego wszyscy wkoło odradzali łazienkę bez płytek.
I tym oto sposobem postanowiłam położyć kafle tylko w miejscach mokrych
Lecz to pomieszczenie cały czas mnie męczyło i w końcu po pewnym czasie w któryś weekend bardzo spontanicznie usunęliśmy płytki z geberitu i z okolic umywalki. Gdybym kiedyś wybrała zwykłe proste płytki w kolorze białym, a nie beżowym (do dziś nie wiem co mną wtedy kierowało) na pewno by zostały. W tej chwili płytki są tylko na podłodze i w kabinie prysznicowej. Miałam pomysł aby je pomalować, ale wiadomo, zawsze może pójść coś nie tak, a wtedy nie byłoby już odwrotu. Zatem w najbliższej przyszłości podłoga zostanie wymieniona na panele lub drewno. 
Teraz mniej więcej mam chyba to o co mi chodziło, w nowej łazience brakuje jeszcze lustra i oświetlenia nad nim  :)


Chciałam trzymać w łazience ręczniki, które byłyby pod ręka i pomyślałam, że idealnie sprawdzi się do tego drabinka. Zabrałam się za poszukiwanie tej idealnej, tylko ciągle było coś nie tak albo wymiary nie pasowały albo cenowo odstraszały, więc postanowiliśmy zrobić Sobie takową sami :) W dwa dni powstała drabinka mniej więcej taka jaką chciałam a przy okazji kosztowała o wiele mniej :) 


                                                                                              Pozdrawiam ciepło!
                                                                                                             Karolina







57 komentarzy:

  1. Masz ładną nowoczesną łazienkę, tylko pozazdrościć.
    Ja to swoją chyba nigdy na blogu nie pokażę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam w blogowym swiecie:)
    łazienki zazdroszczę:) ja swoją bedę robiła za rok i już mi sie w głowie paruje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! Delikatna, minimalistyczna ale przytulna. Taka łazienka ZEN. :) Pozdrowienia z Magicznego Domku!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyszła!
    ja w łazience zrobiłam czarno-białą szachownicę a teraz jej nie mogę utrzymać w czystości! pasowałoby tam mopować z 5 razy dziennie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna łazienka, fajnie ułożone półeczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie sobie poradziłaś z tym wnetrzem!! ja miałam podobnie, kiedy parę lat temu urządzałam łazienkę, tez nie chciałam miec płytek, ale oczywiście wszyscy to odradzali, czego efektem jest łazienka w płytkach od podłogi po sufit. trudno, nastepnym razem się nie ugnę :-) Twoja podoba mi się szalenie!! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie, estetycznie.. :)) drewno pięknie wyglada na podłodze, ale jak to wygląda jeżeli chodzi o wytrzymałość w łazience ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam my mamy w tej chwili płytki, planujemy drewno lub panele więc przekonamy się jak to będzie. Do łazienki nadaje sie drewno egzotyczne lub specjalnie panele łazienkowe.

      Usuń
  8. Świetny pomysł z tą drabinką, fajnie wygląda :-)
    Witam w blogowym świecie, zapraszam do mnie.... prowadzę bloga od jakiegoś czasu, ale ciągle jeszcze lepiej idzie mi czytanie niż pisanie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, prosta łazienka z naturalnymi elementami - i w tym kierunku bym poszła w dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drabinka podoba mi się bardzo ;)

    Ja mam drewno w łazience i bardzo sobie chwalę... mija 4 rok odkąd się wprowadziliśmy i nic, absolutnie nic z się z tym drewnem nie dzieje. A drewno mamy nie tylko na podłodze, bo mamy także drewnianą obudowę wanny, oraz blat pod umywalką...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się bardzo obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja u siebie mam białe na ścianie płytki,podłoga szachownica .. też drewno <3 w postaci retro szafki i podobny okrągły zlew ;) tylko u mnie jeszcze nie jest wykończone .. wciąż brakuje szafki na ręczniki i inne bibeloty łazienkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bibelotów to i u mnie brak :) Twoją łazienkę widziałam na instagramie szafke masz boska :))

      Usuń
  13. Piękna łazienka! a drewno będzie dobrze współgrać z całością! Ja też nie cierpię płytek.. swoją lazienke zielona bede malowac na biało.zagladaj na bloga :) drabinka super,taką też i my chcemy w łazience :-) ps. Jak zdobyłaś już tyle komentarzy przy 1 poście?ogłaszałaś sie gdzieś? :))) pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)) Nie wiem o czym mówisz, nigdzie się nie ogłaszałam :) Będzie pewnie super zmiana jak przemalujesz :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Kochana a napisz prosze jak dokladnie robiliscie drabinke? Mąż ma pomysł ale wole podpatrzeć :P bo w sklepie po 200 zl chodzą.za drogo. :) już nie moge doczekac sie pomalowac lazienke.hihi.czekam na kolejny twoj post. pozdrawiam!

      Usuń
    3. Kupiliśmy zwykle dwie oszlifowane deski w Castoramie i do tego 2 duże półki, które docinaliśmy na szerokość. Wszystko pomalowałam farba dulux do drewna :)) Całość po bokach skręciliśmy wkrętami.
      Mam nadzieje, że troszkę wyjaśniłam...

      Usuń
    4. dziękuję tak też myśleliśmy :-)

      Usuń
  14. Ładnie, jasno i przestronnie :) też marzę o drewnianej podłodze w łazience

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to sobie wymyśliłaś. Drewno w połączeniu z bielą wygląda świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, śliczna ta Twoja łazienka, jest jasno i przestronnie, fajne lustro dopełni całości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Karolina, witaj w blogowym świecie:) Miła Twoja łazienka.....rozumiem dylemat bezowych płytek, bo sama takie mam w łazience. I znalazły się tak zupełnie bezmyślnie. Ale.....wszystko można odczarować dodatkami :) Ty sobie tez świetnie poradziłaś. Czekam na dalsze wnętrza Twojego domu. Pozdrawiam. Isz

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj :) wpadłam z rewizytą no i zajrzę jeszcze nie raz:) Łazienka jak najbardziej w moich klimatach. Wypatrzyłam u Ciebie biały okrągły taboret z regulacją - czy to jakaś aktualna linia do dostania? Brakuje nam dwóch do kuchni. Pozdrawiam, Ania z Maronkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taboret to svenerik z Ikea ale chyba już nie dostępny, kupiłam go jak była końcówka serii w kolorze czarnym.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  19. Bardzo ładnie! mój klimat! pozdrawiam kasia a home

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna łazienka :-) A ta drabinka bardzo mi się podoba, świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. jest pięknie a taka drabinka to mi się marzy i już mam nawet dla niej kilka miejsc w domu wybranych,teraz tylko trzeba poczekać na odpowiednie fundusze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana! Rok temu pomalowałam kafle na ścianie w łazience :) Mąż do mnie mówił puknij się w głowę, ale nie posłuchałam go :) Farba się trzyma, kafle się myje i jest ok :) A Twoja łazienka wyszła super! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. moja łazienka woła juz o remont niestety

    OdpowiedzUsuń
  24. hej:) miło, że do mnie zajrzałaś:D fakt - masa osób już do Ciebie dotarła - jestem pod wrażeniem:) a co do łazienki bardzo w moim stylu:) Moja niestety nie jest tak jak bym chciała czyli też biała ale ostatecznie mam jaśminowe/kremowe płytki więc choć nie są białe to i tak jest jasno:D no i mam umywalkę na drewnianym blacie i białą komodę więc trochę po skandynawsku w tej mojej łazience też jest:D

    OdpowiedzUsuń
  25. no te moje płytki mają taki pudrowy odcień, zależy co kto nazywa beżem ale dla mnie są bardziej kremowe niż beżowe bo beż kojarzy mi się z takim brązowym odcieniem, albo rozbielona kawa...jakoś tak a moje wydają się kremowe, maja chyba jakiś różowy pigment:) Nie są to moje wymarzone płytki, teraz wybrałabym białe ale wtedy nie miałam pojęcia jaką łazienkę chciałabym u siebie (nie za wiele wiedziałam o stylu skandynawskim) a co do szafki to początkowo też chciałam jakiś stojący otwarty regał:) Ale moje pomysły ewoluowały i doszłam do wniosku że taka szafka będzie lepsza bo można w niej schować wszystko co nie chce się pokazywać w łazience:D dzięki temu można uniknąć kolorowych opakowań kosmetyków czy innych rzeczy:D uwielbiam też żywe kwiaty w wazonie albo butelce/słoiku w łązience :D:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj na łazienke też mam mnóstwo pomysłów;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ale przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. witaj i dziękuje za odwiedziny...:-)
    zgadzam się że łazienka to dość trudny temat w dziale.wnętrza... choć przyznam że poradziłaś sobie świetnie:-) wiele rzeczy i rozwiązań mi się u.Ciebie podoba:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna, uwielbiam białe pomieszczenia, niedługo zaczynam remont łazienki, utrudnieniem dla mnie jest to że jest mała oraz jedna ze ścian ma kształt łuku :<

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyjemna lazieneczka:) bardzo podoba mi sie umywalka i ten blat:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam serdecznie!Wpadam z rewizytą :)
    Pięknie zagospodarowałaś i urządziłaś swoją łazienkę! Bardzo mi się podobają takie "drabinowe" półeczki :) Ja też mam małą łazienkę.Nasze mieszkanie jest z odzysku,więc było już urządzone(chodzi mi o panele,płytki itp) kiedy się wprowadzaliśmy .Żeby zmienić wystrój trzeba by było wszystko skuwać,nawet nie chce mi się o ty myśleć ;p Łazienkę mamy wyłożoną płytkami w kolorze miętowym i białym-w sumie nawet modny kolor ;p Zostało więc tak jak było ;p
    Pozdrawiam cieplutko,na pewno będę zaglądać do ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Łazienka śliczna... Bardzo ciepła i wszystko ładnie pasuje :-)
    Pięknie ja zaplanowałaś... Taka mi się podoba... A drabinka każdy by taka chciał...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie...
    Ale u Ciebie już mi się podoba:-P

    OdpowiedzUsuń
  33. witaj, wyglada bardzo fajnie . co do drewna w lazience to oczywiscie sa gatunki np.teak z ktorego robi się poklady yahtow, tóre sprawdzaja sie doskonale w łazience . Ale kafelki pewnie sa praktyczniejsze w utrzymaniu i lepsze w przypadku ogrzewania podlogowego.

    OdpowiedzUsuń
  34. Łazienka śliczna, mówisz że nie było pomysłu, ale efekt końcowy świetny!
    pozdrawiam cieplutko Kami:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Łazienka prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Drabinka jest genialna :) Super się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  37. Czysto, schludnie i elegancko. Nic jej więcej nie potrzeba!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajna łazienka.A slyszalas może o glazurze która wyglada jak panele drewna ? Polozylismy taka " deskę " w naszej łazience , jest w kolorze blekitnym z białą przecierką ale kolory są różne . Pozdrowienia. Kamila

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapowiada sie całkiem fajnie :) nie jestem tylko pewna czy pane tudziez drewno to dobry pomysł na podloge w lazience. Sama nie lubie plytek i tez ogranicze je do min, ale wg podloga to mus...

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie urządziłaś tą łazienkę :) wygląda bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie! Bardzo elegancko i gustownie.Tez nigdy nie miałam pomysłu na łazienkę, ty poradziłaś sobie świetnie, efekt bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna łazienka, cudowna drabinka,zdolniachy z Was że taką drabineczkę zmajstrowaliście,czekam na więcej postów, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna łazienka, świetne rozwiązanie z umywalką i schowana pralką :) Zapraszamy do nas na bloga http://zosinkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie, wielkie brawa ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak najbardziej sama łazienka jest bardzo ważnym pomieszczeniem w naszym domu i na pewno każdy z nas chce, aby była jak najładniejsza. Moim zdaniem świetnie sprawdzi się to co napisano w artykule http://www.wdomu.com.pl/jaka-tasma-led-do-lazienki/ i zastosowanie taśm LED jako główne oświetlenie.

    OdpowiedzUsuń
  46. 47 yr old Accountant I Jilly Longmuir, hailing from Cottam enjoys watching movies like The End of the Tour and Whittling. Took a trip to Brussels and drives a Defender. po wiecej kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń